Putlar İmparatorluğu: Bölüm 7

Toplantı odasına çıktıklarında ilk defa erkek bir yetkili karşılamıştı onları. Mehmet üst düzey bir erkek yetkili gördüğüne şaşırmıştı, şaşkınlığını gizleyememiş olacak ki adam söze girdi.

‘’İtalyan mahallesi işlerine bir erkeği yönetici yapmak zorundasın. Ataerkil düzenden ancak bir erkek anlar. Lütfen, oturun.’’

Adamın işaret ettiği yerlere oturdular. Adamın masası son derece yalındı. Bir bilgisayar dışında masada sadece üç dört tane kağıt duruyordu. Adam arkasına yaslandı.

‘’Evet sizi dinliyorum.’’

Mary önce Mehmet’e baktı. Kafasındakileri düzene sokmaya çalışır bir hali vardı. Nerden başlayacağını bilemiyordu sanki. Birkaç dakikalık sessizlik oldu. Adam deri koltuğunda huzursuzca kıpırdandı. Adamın bu hareketini bir uyarı kabul eden Mary konuşmaya başladı.

‘’İş olmadı efendim’’

‘’Bunu görebiliyorum, minibüs nerde? Kızlar nerde? Bunların açıklamasını merak ediyorum ben.’’

‘’Don Antonini anlaşmayı yenilemek ve paylarını artırmak istiyor. Kızları teslim etmedi. Göz dağı vermek için de minibüsü yaktırdı.’’

‘’Anlaşılan Don Antonini, Atilla’nın kırbacını unutmuş, hatırlatmak lazım. Mehmet, yarın Ortadoğu’ya gidiyorsun. Halletmen gereken işler var.’’

Adam konuşmasını sonlandırdığında Mehmet şaşkına dönmüştü. Ortadoğu’ya neyle, nasıl gidecekti? Dahası orda ne yapacaktı? Bunları düşünürken yolculukla ilgili bilgilendirme yapmak için iki kadın girmişti odaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder