Orospu

Son zamanlarda pek accountta, profilde vesair görsellerde kendini "orospu" olarak tanımlayan insanlar görüyorum. İşin tuhaf yanı orospu çocuklarına yönelik atarlı laflar hazırlamışlar. Bir insan kendi çocuğunu neden tenkit eder, dağlar, sözleriyle yağmalar anlayabilmiş değilim. Sadece aklına takılan kelimeleri, cümle içinde kullanmaya yönelik bu heveslerin geçici olduğunu düşünüyorum. Yoksa orospularla bir alıp veremediğimiz de yok aslında, hatta kalkıp orospu candır desem ardımdan gelen bir kamyon dolusu insan da toplarım.

Aslında bazı insanların sırf hoby olarak orospu olmaya ihtiyacı var. Yoksa reel anlamda altından kalkabilecekleri bir durum değil bu. Bu orospu profillerin, sırf para kazanmak saikiyle biriyle birlikte olan bir kadının istemediği birine vücudunu teslim ederken; bozulan makyajını bir görse anında orospu olmaktan vazgeçeceğine yemin edebilirim. Bozulan ruj ve dağılan rimel üzerinden onca edebiyat yapılırken, aslında orospu olmanın bu kadar da kolay olmadığını hatırlatmak istedim. Kısaca ortada böyle bir istek varsa, elbette karışamayız ancak, söylem olarak dahi bir orospuluk yönelimi varsa içi adam akıllı doldurulmalı, orospu olmanın da hakkı verilmesi kanımca; hakkını vere vere...

Böyle duygusal, hafif atarlı, isterik insanların kendini bu şekilde tanımlamasını anlamıyorum, aslında anlamak istiyorum. Siz orospu değilsiniz, olamazsınız da.

Öptüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder