Lan Ayarı


Merhaba.

Ben Ceynur.

Zamanlı zamansız solunum yetmezliği çeken bir ergenim.

Aslında sizi hiç sevmiyorum, sizin de beni sevmediğinizin farkındayım ama bu sikimde bile olmuyor.

Sırf birlikte bulunuyor olmanın getirisi bir yaşam alanını paylaşmak bizimkisi. Daha doğrusu bu yaşam alanını daha katlanılabilir kılmak.

Bazen ben de sizden çok sıkılıyorum. Yeterince tanıyınca anlamını yitiren çoğu şey gibi tanıyor gibiyim sizi. İşin tuhaf yani bunlar olurken benim burada bulunuyor olmam, beni çok rahatsız ediyor. Hiçbir bokumuz da ortak değil kanımca. Ben çubuk kraker poşetinin dibine biriken tuzu seviyorum aslında ya da bokunu balta kesmeyen piçlerin o gıcır arabalarını çizmeyi. Ya da siz rakı balık yemekten bahsederken ben sizinle suya atlama planları yapıyorum ama benimle denize kadar dahi yürümüyorsunuz bile.

Birazdan sigara içeceğim. Sigara içerken çekindiğim fotoğrafı muhtelif hesaplarımın avatarına yerleştirip "naber lan ibneler!" bakışımı fırlatacağım bir anda. Aslında sigara hiç içmiyorum, yapmadığım(yapamadığım) çoğu şey gibi ona dair de içimde bir şey kalmasın istiyorum. Bunlar olurken biten mavi akbilim nedeniyle ne yapacağımı da bilemeyen bir vaziyetteyim. Emin olduğum bir şey varsa o da, şu an şimdi ben bunları yazarken pek çok insan çoktan orgazm sigarasını tüttürmüş havada halka yapıyor ve ben onları çok kıskanıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder