Çok Sıcak

Böyle aforizmalı, metaforlu cümleler kurup beyin siken, diğer taraftan da sevişen insanları kıskanan bir yanım var. Merhaba.

Ayrıca “Cümle sonuna konan merhaba sana girsin” dediğinizi de duyar gibiyim. Bunların hiçbirinin önemi yok. Soysal hayatta kimseyi düşüremedikten sonra, kimsenin bilmediği yerlede iş tutamadıktan sonra söylenen her şey bir anlamda anlamını yitiriyor.

Sevgiliye sarılıp, dudak payı hizasında duygusal aşk yaşamak isteyen kız kuruları bile, bu denli prim yapmışken; beynindeki tek düşünce “am görseli” etrafında dönen adam için böyle beylik sözlerin de hiçbir anlamı yok.

Herşeyden sıkılmama yol açan uyuz insanlara sesleniyorum, hem az hem de çok öyle şeyler var ki şu hayatta. Biliyorum Lars Von Trier filmi izleyip ardından ardından maç yorumu yapacaksınız, böyle hissi noktalara dokunan şeyler söyleyip, gidip histen nasip almamış adama vereceksiniz. “Ben eve gidiyorum.” derken “Haha ben sevişmeye gidiyorum, hemen de yiyo piçler.” demek istediğinizin de farkındayım.

“Bana artık elle tutulur şeylerle gelin olur mu? Hatta mümkünse bu bir el olsun, hemen tutarım o anda hatta öylece...” lerle gelmeyin bana, özellikle de bu aralar.

Öptüm bye!

1 yorum:

  1. Büyük bir kısmının altına " " koyasım geldi. Süperdi yazı.

    YanıtlaSil