sonsuz, ağrı.

bu gece dişim ağrıyor. her gece ağrıyan yerlerim bugün dinleniyor, ağrısı dişime vuruyor. gözlerim doluyor, en tiz gitar sesi kulaklarımı çınlatıyor. boğuluyor, bir balık kendi iç denizinde. savruluyor, rüzgarın istediği yöne solmuş bir yaprak. o yaprak yere düşüyor, beni görüyor. "neden burdasın?" diyor bana, "uçsana."

benim sevgilim bir balık oluyor o gece. balık boğuluyor, kendi iç denizinde. o ölüyor, ben doğuyorum. ben doğunca, o gülüyor. o gülünce, ben uçuyorum. kanatlarım o oluyor. o kanat olunca, ben gövde oluyorum. ben gövde olunca, o bırakıyor. o bırakınca, bir uçurum oluyor, biri düşüyor. bir düşünce, beni uçuruyor. ben düşünce, herkes uyuyor. onlar uyuyunca, ben ölüyorum. ben ölünce, bir balık oluyor, gözyaşlarıyla ağlayan.

ağlıyor.
sonlu dünyanın sonsuzu gibi.
dün varmışsın da
bugün olacaksın da
yarın için çok geçmiş, gibi.

dişim biraz daha ağrıyor, bir sigara yakıyorum. sigara yandıkça, ben ürperiyorum. ben ürperdikçe, hava daha çok soğuyor. hava soğudukça, ben titriyorum. titreyen ben, dişimi unutuyor. dişimi unutunca, yatağın üzerinde unuttuğum kitabı anımsıyorum. o, uyuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder