kaptan kırmızı.

Kaptan, bira getir bana.
Yanında da bir keyif sigarası,
Ucuzundan bir Marlboro.
Marlboro’nun da ucuzu mu olur deme,
Sen getirirsen olur kaptan.

Kaptan, bira getir bana.
Çünkü bugün bana hizmet edeceksin.
Çünkü bugün mahşer günü.
Bugün limana değil, cehenneme rotamız;
İçinde ateş var.
Senin gemin, o ateşe dayanmaz kaptan.
Bira getir ki yanmayalım.

Kaptan, bira getir bana.
Bilirim ki ne ateşten, ne yangından korkarsın sen.
Ama ben korkarım kaptan.
Beni hiç yakan olmadı, bu yüzden bilmem tadını.
Sen benim korkmamı istemezsin, değil mi kaptan?
O yüzden bira getir bana,
Ağzına kadar dolu olsun.

Kaptan, bira getir bana.
Bir tane de kendine.
Deryayı izleyelim Süreyya’dan.
Süreyya’nın kıçından.
Bir kadın kıçı gibi,
Narin ve biçimli, ama ısıtmıyor kaptan.

Kaptan, boş ver sigarayı.
Birayı da unut.
Oldu olacak deryayı da.
Ama kendini unutma.
Kendini unutma kaptan, çünkü ben hatırlarım.
Çünkü ben hatırlarsam ve sen olmazsan,
Üzülürüm be kaptan, ağlarım.
Sen benim ağlamamı istemezsin, değil mi kaptan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder