Uyanma

Sevgiliyle birlikte uyumak isteyen onlarca insan var çevremde.

Sanki bir kez uyuyunca sihirli bir değneğin dokunacağını ve tüm sıkıntıların sona ereceğini düşünüyorlar zahir.

Gel gelelim işin aslına. Halihazırda bir sevgilileri de yok hani.

Ben olsam sevgiliyle uyuma hesapları yapacağıma, sevgiliyle uyanma hesapları yaparım. Zaten yalnız uyandıktan sonra değişen bir şey yok, yani illa birinin uykuma eşlik etmesinin bir anlamı yok.

Ah ah. Şöyle uyandığımda yanımda birini bulsam, o da sevgilim olsa. Onunla terlediğimi daha doğrusu terinin iyice bana bulaştığını bir hissetsem fena mı olur yani. Zaten sevgili vasfını kazanamış bir düzine sikkodan insan bu deneyimi yaşıyor, ben de yaşasam ne eksilir ne azalır ki. Bu nedenle ben yanımda uyanan kişinin derdindeyim.

Ancak iş birlikte uyanmakla da bitmiyor, o hissiyatla kendimi banyoya duşun altına atacaksam elbette uyanmanın bir anlamı yok. Bu yüzden o terli, kirli halimle yataktan çıkmaya üşenmeme yol açacak birine ihtiyacım var aynı zamanda.

İsteyen kimle uyursa uyusun, ben uyandığıma bakıyorum, o kadar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder