%'lik

Öyle çok uzun araştırmalar yapmaya falan gerek yok. Bazen şanssızlıklar silsilesi sadece götünde patlıyor, o kadar.

Mesela birbirini tanımayan iki insanın ertesi gün sevgili olarak karşıma çıktığını görüyorum, ya da daha adını bile bilmezken bir sonraki gün onunla yattığını dile getiren insanlar da var. O değil de aralarında pek çok ortak nokta, benzer alışkanlıklar olan insanların birbirlerinin hayatına bu şekilde dahil oluşu ne gariptir ya.

Ben, bana hiç benzemeyen insanlardan hoşlanıyor olabilirim ki öyleyim de. Müşterek zevklerin insan hayatına bir getirisi olmayacağı kanısındayım.

Ancak şu da var ki, hiç düşündüğüm gibi olmuyor dahası bu zamana kadar hiç düşündüğüm gibi çıkan bir sonuca ulaşabilmiş değilim. Nerde sikkodan insan varsa onu bulup, onu kazanmaya çalışıp, hatta yer yer kendi bildiklerimden dahi fedakarlık ediyorum. Yine de olmuyor, başaramıyorum.

Sanırım insanların anlaşabilmesi için gereken paydalara sahip değilim. Şu an bile hiçbir zaman karşılaşmayacağım biri için yeni yeni laflar hazırlıyor olabilir. O da olmasa bunu düşünürken kendimi buluyor olabilirim. Ben aslında bunları hiç düşünmemeliyim. Oksijeni, atmosferi, gayri safi miili hasılayı düşünmeliyim de. De’si şu ki: Yapamıyorum, aklımı sikeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder