doktor

- Sıradanlaşmak istiyorum doktor bey.

- Kafanızda tasarladığınız sıradanlığın ölçütü nedir Bay Rendo?

- Olabilecek en üst seviyedeki sıradanlık... Yani o kadar sıradan olmalıyım ki, bu beni görünmez kılsın. Bu dünyaya ait olmayan bir sıradanlığa ulaşmalıyım doktor bey, anlıyor musunuz?

- Anlıyorum.

- Bok anlıyorsun. Anlasan o koltukta ne işin var lan!

- Bay Rendo, lütfen sakin olun.

- Sakin olamıyorum ben doktor. Sakin olmama izin vermiyorlar. İki uç noktanın arasında gidip gelmekten sıkıldım. Diplerden yukarılara sıçramaktan, yükseklerde salınmaktan, sonra dibe vurup debelenmekten ve tekrar yükseklere sıçramaya çalışmaktan sıkıldım. Bir şeyler yapmaya çalışmaktan sıkıldım. Seninle burada konuşmaktan da sıkıldım, aşağılık herif. Hepinizin canı cehenneme!

- ...

- Labi kaçar. Tekrar görüşeceğiz doktor; şimdilik sıkıldım.

4 yorum:

  1. Önce sen kendini bir inandır sıradan olduğuna, gerisi gelir fani.Herkes birbirine sıradan,ama kendine özel, sende haklısın.

    YanıtlaSil
  2. Senden daha haklı değilim. Bu kadar uyuşuk, tembel ve yitik düşüncelere sahip olsaydım, ben de bu kadar ukala olabilirdim belki. Ah, bu 'belki' sana değildi; unut gitsin. :)

    YanıtlaSil
  3. Zaman ayırıp, nezaket çerçevesi içinde, yeri geldiğinde takdir ederek, yeri geldiğinde eleştirerek 'yorum' yaptığım için ve aynı nezaketle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim; ukala,uyuşuk düşüncelere sahip olduğumu düşündüğünüz halde cevap vermeniz büyük incelik, belki siz haklısınızdır; bu 'belki' size.:)

    YanıtlaSil
  4. Haklı olmayı reddediyorum.

    YanıtlaSil