mikail

Geçenlerde Mikail İzmir’de öğleden sonra birkaç kez geğirdi (gök gürledi). Dışarı çıkıp bakındım, bulutların arasında elinde bi şişeyle el salladı bana. ‘Napıyosun olum, ayıp deilmi?’ dedim.

-Abi, cennette yeni bi maden suyu piyasaya sürdük. Reklam çekimleri için geğirerek prova yapıyorum, dedi.

-O nası bi reklam lan, dedim.

-Abi senaryo süper. Şimdi biz bikaç melek arkadaşla sofradayız. Sofra da ne sofra, bi dinazor sütü eksik. Neyse biz afedersin hayvanlar gibi yemişiz. Mide davul gibi. Böle bi geğirsek keyfimiz yerine gelcek. Napsak diye birbirimize bakarken bizim azrail elinde tepsi, şen kahkahalarla odaya giriyo. Tepside şişeler. ‘RAMEN MADEN SULARI!’

-Ramen? Hmm..

-İsa’nın şirketinden. JesusCo.

-İsa’nın başka işi yokmu olm, maden suyu ne alaka. Neyse o deil de, maden suyunu azrail’in sunması da sıkı ironi olmuş.

-İroni bizim işimiz abi.

-Belli. Ee ne zaman üfleyeceksiniz o sevgili sur’unuzu.

-Kıyamet günü işte. Okumadın mı lan kitabımızı. ‘Şüphesiz ki biz..’

-Tamam olm biliom, kıyamet ne zaman onu sordum. Söyle de seda sayan’ın programına çıkıp meşhur oliym.

-Yok abi, onu söyleyemiyoruz biz.

-Niye? Sen bilmiyo musun la yoksa, eheh.

-Biliyorum ama güvenlik açısından söylemem yasak. Hem sedasayan’a çıkmak için bunu bilmen gerekmiyo ki. Kıçından bi tarih uydur, çık ortaya. Reytingler fora..

-Yalan günah değilmi olm?

-Abi ne günahı yeaa. Valla bazen bakıyorum da, cehennem daha ciks bi ortam hacı. Mesela Hitler’e burda babalar gibi bakıyolar şerefsizim.

-Yapma yauw. Ama kitapta…

-Yüce irade. O herşeyin en iyisini bilir.

-Lan varya. Kolpasınız lan..

-Valla ben bilmem, beyim bilir.

-Beyini senin.. Neyse güneş de açtı bak. Sen git istersen.

-Hıı.. Akşama cennette toplantı var, gidip sunuma hazırlaniym.

-Ne toplantısı la?

-Hacı cennette ortam bozuldu. Millet kevser suyundan içip içip sapıtıyo. Her türlü musibet türedi lanet yerde. Patron kevser suyunu 100yıl süreyle yasaklamayı düşünüyo. Onu konuşcaz.

-Desene o tarafta da aynı mal zihniyet..

-Ben bilmem hacı. Hadi bana müsaade.

-Görüşürüz.



Severim şu Mikail’i… Kafa melektir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder